One thing!

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

I hate to love you - Kapitel 1 - Baby?

Av Chocolatechip - 29 januari 2012 16:02

 


Jag lekte med honom, jag lekte med honom som en kattunge med ett garnnystan.
Jag visste mycket väl vad han ville och att han var villig att göra vad som helst för att få det.
Med andra ord, jag hade den stackars hormonfyllda pojken lindat kring mitt lillfinger.
Det var egenkligen inget större fel på honom. Han var till och med snygg och jag visste att många flickor på skolan skulle göra vad som helst för att bara vara i närheten av honom. Jag var en idiot, en riktig player. Här sitter jag med skolans, kanske till och med Londons, mest eftertraktade kille som dessutom var rätt påtänd och i kåtaste lagret och jag ville inte!?
Nej, jag ville inte. Jag ville inte vara den där tjejen i alldeles för korta shorts och en tajt magtröja med en extrem urringning, men ändå, här var jag.
Eller var det här precis vad jag ville?

Ville jag ha så utmanande kläder?
Ville jag att Londons snyggaste hunk ville ligga med mig?

Ja, kanske ville jag det, kanske var detta precis vad jag behövde.

Jag var ju inte helt nykter faktum är att jag var riktigt berusad. Så varför inte?
- Hey, baby come sit here! sa han och klappade med ena handen i sitt knä. I andra handen höll han en öl. Jag visste mycket väl att han menade mig och ändå vände jag mig inte om för jag hatade när folk kallade mig baby. Jag menar vafan är det för smeknamn!?

Jag var inte hans "baby". Jag var ingens "baby". Ville han mig något fick han kalla mig Léa, vilket var mitt namn.
- What the fuck, Léa! Get over here! hörde jag honom ropa med en aning grötig röst. Han kunde lixom inte forma orden med munnen och jag visste att det berodde på Vodka flaskan jag hade tagit med mig från mammas gömma.
Jag började sakta gå emot honom. Jag var expert på sånt här. Jag visste precis hur man förförde en pojke, få honom att göra allt du ber om.
Mitt utseénde hjälpte så klart på traven.
Jag var snygg kanske till och med vacker med mitt orangeröda lockiga hår som alltid hade en speciell glans i sig, min alltid gyllenbruna kropp med långa smala ben och ett perfekt midjemått och runda c-kupe bröst. Mitt ansikte var vackert ovalformat med stora glittriga gröna ögon och långa svarta ögonfransar. Min mun hade stora fylliga läppar med i väl markerad amoursbåge. Jag var medveten om mitt utseénde och drog ofta nytta av det.
Tillexempel nu när jag närmade mig den attraktiva pojken.
Han satt i en fotölj på andra sidan om biljard bordet och snackade med några kompisar samtidigt som dom hällde i sig mer alkohol.

Jag satte mig i hans knä och grabbade åt mig en ölflaska.
Jag kände allas blickar mot mig, mest män men jag brydde mig inte. Jag var lagom full och ville bara ha ett hångel med den snygga latinamerikanska jag satt i knät på. Det var faktiskt enda anledningen att jag överhuvudtaget kom till festen.
Jag behövde komma bort jag ville sluta tänka på honom och hur han krossat mig. Jag ville avleda mina tankar. Jag kände hans händer runt min midja och hans andedräkt mot min kind, han luktade stark av alkohol men jag struntade i det och vände mig om för att möta hans fylliga läppar.
Jag kändes han tunga börja leta sig in i min mun så jag särade på läpparna en aning. Jag flätade in mina fingrar i hans tjocka lockar och drog honom närmare. Hans händer sökte sig upp och ner på min kropp och jag kände att jag började andas häftigare.
- Get a room! hörde jag någon säga bakom mig med skämtsam stämma.
Så jag släppte han läppar och drog mig i från honom, blinkade åt honom och började gå mot trappan till övervåningen
Han följde såklart efter mig.
Vi gick in i ett stort sovrum med en mycket inbjudande dubbelsäng. Han stängde dörren, tog mig i ett hårt grepp och ledde mig till sängen.


- Dammit!, skrek jag, god dammit bloody hell!
17 missade samtal och 6 sms från "Bailey

Jag hoppade upp ur sängen för att upptäcka att jag inte hade mer än stringtrosor på mig. Som tur var sov pojken, som jag spenderat natten med, lika sött som en bebis.

Spenderat natten med var det ja.

Jag visste inte ens vad han hette, bara att han gick på min skola och att det var hans hus och förmodligen hans föräldrars sovrum. Jag slängde på mig shortsen och toppen som låg på stolen.
Jag kunde inte hitta min BH men efter att ha letat i tio minuter kändes BH:ar överskattat så jag slängde min väska över axlen tog 12 centimeters klackskorna i handen och flydde ut ur huset.
Väl ute på gatorna uppäckte jag att mitt huvud dunkade så införnarlisgt.
Bakfyllan, tänkte jag för mig själv, mitt eget fel.
Jag hade en viss aning om var jag befann mig trots allt som hänt kvällen innan.
Jag visste att busshållplatsen bara låg ett kvarter bort och började sagt gå i den riktningen. 

När jag gick där i min ensamhet så passade jag på att sms:a Bailey och säga att allting var okej och att jag var hemma snart men skulle nog inte orka med den där pedikyren eftersom jag inte mådde något vidare.
Så inne i mina tankar och med huvudet sänkt mot mobilen märkte jag inte att någon kom emot mig, inte för än jag vände mig upp och kollade rakt in i ett par välbekanta djupblå ögon. Det var då allt svartnade.


Förtsa kapitlet! Hoppas ni gillar't :)

Chocolatechip   

 
 
Ingen bild

Josefine

29 januari 2012 22:38

Tror att det här novellen kmr bli riktigt bra man fastnar lixom åsså är den lite annolunda mot andras :-)

 
elin

elin

1 februari 2012 20:05

grymt första kapitel! man fastnar verkligen!

http://thisweathersucks.bloggplatsen.se

Chocolatechip

2 februari 2012 18:01

Vad söt du är, tack så mycket! :)

 
ida skoglar

ida skoglar

2 april 2012 14:24

din novell är grym, ska läsa igenom alla kapitel någon dag :DDD x

http://myonlylovestory.blogg.se

Chocolatechip

2 april 2012 14:30

Tack så mycket Ida :D kul att du gillar den! x

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chocolatechip - 14 augusti 2012 21:45


"No" sa han "I wern't, you were ruind, I should have no better." Jag suckade djupt, det skulle inte gå att säga emot, han skulle ändå vinna. Istället kramade jag honom. Hårt och länge. "I love you Niall" viskade jag i hans nacke. "I love you to...

Av Chocolatechip - 31 juli 2012 22:45


Sen slutade allt. Sekunden jag öppnade entrédörren. Det ända som hördes var ljudet av mina andetag. Min puls slog fortare än någonsin, det ända jag gjorde var att öka takten. Jag ville springa för alltid. Springa i från smärtan som jagade mig och sku...

Av Chocolatechip - 31 juli 2012 12:18

Har skrivtorka kära läsare. Ni anar inte hur jobbigt det är! Och jag har aldrig haft det innan! Det brukar mer vara att jag är seg på att starta ett kapitel men nu är jag seg helt igenom. Har börjat på en helt ny novell, och nej den här kommer inte a...

Av Chocolatechip - 9 juli 2012 23:30


  Jag skulle hem till Niall efter skolan. Han visste ingenting om det men eftersom han inte svarade på sms eller samtal var det ända sättet att få kontakt med honom. Men det var först musik med Mr. Dennis. Musik var det ände ämnat jag helhjärta...

Av Chocolatechip - 7 juli 2012 16:41

Jag tänkte skriva ett, förmodligen, kapitel i Harrys perspektiv. Räck upp handen alla som är extalterade   . Nej men serre, tänkte faktiskt det. Blir inte det kommande kapitlet utan nästa. Ska bli kul.   Chocolatechip     ...

Ovido - Quiz & Flashcards